מה הקשר בין מרקו, אמא של מרקו ודפי נחיתה?

לא כולם מכירים את הסוף האמיתי של הסדרה "מרקו".  בסוף האמיתי, שניה אחרי שמרקו פגש את אמא הוא אמר לה: "אמא!!!  חכי פה רגע, אני חייב לחזור הביתה לספר לאבא".  כמו מרקו, כך דפי הנחיתה היום.
למכור עם דף נחיתה כיום, זה כמו שתגיע לקופה בסופר, ובמקום לשלם
וללכת, יבקשו ממך לצאת להקיף את הבנין ורק אז לחזור לשלם. סביר להניח שתנטוש את העגלה, ותחשוב לעצמך שאם כבר לקנות בהקפה, אז רק אצל חיים מהמכולת.
47% מהקניות באינטרנט הן קניות אימפולסיביות, כשהמרכיב המרכזי לקנייה הוא התהליך עצמו, עצרת אותי, הפסדת אותי.
דף נחיתה, אשר בנוי בצורה נכונה  מניע לפעולת רכישה, ומאפשר את סליקת כרטיס האשראי בתוך הדף עצמו, יגדיל את הסיכוי לרכישה אימפולסיבית.
בחשבון פשוט: דף נחיתה + רכישה מיידית = דף מכירה. 
ועוד נוסחא חשובה: זמן = כסף, זה עוד לא השתנה.
 
הביטו בעיניו של זלמן שזר, והבטיחו לו שתיפגשו כבר בנסיבות אחרות, זה לא הוא, זו הטכנולוגיה. בקרוב מאוד השטרות יעלמו מארנקנו, והפעם לא בגלל עונת החתונות שבפתח. דף המכירה נועד לקצר תהליכים, ולהתאים את עצמו למהירות שבה אנחנו קונים. 

כמו תמיד, מערכת
V.I.Plus מזהה את המגמה ולכן כבר בדף המכירה שתעצב תוכל להוסיף בלוק "מכירה" (בלוקים – מתקדם). בנוסף, פתיחת מסוף האשראי תוך 24 שעות וללא צורך בח.פ או ספק אצל חברות האשראי, תהליך די מורכב שיכול להארך זמן רב ועולה לא מעט. 

ובינתיים במקום אחר...

למכור עם דף מכירה, זה כמו שעגלת הסופר שלך תדפוק בדלת מיד אחרי שסיימת להכין רשימת קניות.
מערכת השיווק V.I.Plus, יכולה לבצע מספר פעולות אוטומטיות בהמשך לרכישה, כמו שליחה של מספר הודעות, הכנסת איש קשר לרשימת יעודית, כך שאם אתה מוכר סדרת הרצאות, סדנאות או מוצרים דיגיטליים, דף המכירה מתאים לך במיוחד. 
לסיכום, עבודה עם דף מכירה משנה את חוקי המשחק. זה כמעט כמו שמרקו ימצא את אמא כבר בפרק הראשון.