מה מתאים ללקוחות 2013? תוכן מותאם סלולאר.

תאוצת הטכנולוגיה שינתה כמעט כל תחום שניתן להעלות על הדעת. (הרפואה, החינוך והפנאי)... גם זירת הפרסום של עידן הטכנולוגיה מתאפיינת פחות בפרסומים במדיה המסורתית- טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות וכו', ויותר בשיווק אינטרנטי- באנרים, מודעות גוגל, דיוור אלקטרוני. אולם, בדיוק ברגע שאנו כבר שוחים היטב בתחום השיווק האינטרנטי, נכנס אלמנט חדש למשוואה – קהל בעלי הסמרטפונים.

 

בסמרטפון הכל נראה אחרת

הסמרטפון נכנס לחיינו בסערה וכבש את ליבו (ואצבעותיו) של הצרכן הישראלי. ב- 2013, יותר ויותר ישראלים אימצו להם סמרטפון – 57% ליתר דיוק - עפ"י סקר של גוגל... והנתון הזה כמובן במגמת עלייה. הסמרטפון מאפשר לנו לשאת עולם ומלאו בכיס. שיחות, הודעות, יומן אירועים, תזכורות ומשחקים וגם חיפוש מידע, צריכת תוכן וקניות.

 

הישראלים מובילים בשימוש בסמארטפון

ב
סקר Our Mobile Planet של Google בשיתוף   Ipsos MediaCT , הבודק את הרגלי השימוש בסמארטפונים ברחבי העולם. נמצא כי בכל הנוגע לשימוש בסמרטפון, הישראלים מובילים על פני אירופה וארה"ב כמעט בכל פרמטר:  

  •         93% גולשים באינטרנט בסמרטפון
  •          90% כותבים מיילים.
  •          86% מחפשים במנועי חיפוש
  •          84% משתמשים באפליקציות
  •          82% משתמשים במפות ומתעדכנים ברשתות חברתיות
  •         77% צופים בסרטוני וידיאו ביו-טיוב
  •         50%  מחפשים מידע כמו פרטי התקשרות וכו'

 

שעות הגלישה בסמרטפון בשבוע
בסקר שנערך עבור "רילקומרס", (2012), בקרב מאות בעלי סמארטפונים נמצא ש-  20% מהנבדקים גולשים מהסמרטפון  10 שעות או יותר מדי שבוע. עוד נמצא שככל שגיל הנבדק צעיר יותר – שעות הגלישה רבות יותר. כמו כן, בעלי הכנסה גבוהה יותר הגיעו למספר שעות הגלישה השבועיות הגבוה ביותר.

 

כדי להתאים את הניוזלטר אוטומטית לצג המכשיר של הנמען – V.I.Plus מציגה:
                              
                                                מייל רספונסיבי!

 

 

 




כשהמיי ל רספ ונסיבי, גם הלקוח מגיב יותר לדיוורים.
הרגלי צריכה שונים מצריכים פתרונות שיווק שונים. היום זה כבר בלתי אפשרי (וממש לא משתלם) להתעלם מקהל בעלי הסמרטפונים. מספרם רב, דעותיהם נחושות והם יודעים בדיוק למה הם מצפים ממותג מנצח שאמור למשוך את תשומת ליבם ולגרום להם גם לפתוח את הארנק.

 

דיוור אלקטרוני מותאם לסמרטפון
אתר או דיוור אלקטרוני שאינם מותאמים לתצוגה ולתפעול בסמרטפון, מציגים טקסט ועיצוב מעוותים, כפתורים וליניקים קטנים מדי מכדי להיות לחיצים. כתוצאה מכך, הגולשים מתאכזבים מחוויית השימוש ונוטשים את האתר. נטישה כזו משמעותה פגיעה בתדמית – כאשר החברה המדוורת מצטיירת כמיושנת ולא מעודכנת. וכן במכירות – כאשר לקוח מוותר על רכישה מכיוון שהביצוע בפועל באמצעות טלפון נייד הופכת ל"משימה בלתי אפשרית".

 

התאמת הפורמט של הודעות דיוור אלקטרוני לצג הסמרטפון מאפשרת למותג לשמור על מעמד מוביל במגוון תחומים:

1. קשרי לקוחות – הגברת הסיכויים שהנמען ימשיך לצרוך את התוכן השיווקי, ובאופן מהנה.

2. שיעורי חשיפת התוכן  - דיוור אלקטרוני הנשלח לטלפונים חכמים מקבל התייחסות ולא נשכח ונופל בין הכיסאות.
3. תדמית חדשנית – אימוץ של פורמט דיוור אלקטרוני חכם מעיד על נכונות ומסוגלות המותג להשתדרג בהתאם לצווי השעה. 

4. הגברת המכירות – דיוור אלקטרוני קריא ומרשים יותר, הכולל כפתורי הנעה נוחים להקלקה, מבטל מחסומים תפעוליים בתהליך הרכישה.

5. חסכון בתקציב השיווק – כדי לוודא שהלקוח יוכל לצרוך את התוכן בנייד – מספיק לשלוח הודעת דיוור אלקטרוני בלבד. (ולא דיוור אלקטרוני + הודעת SMS).

 

 רוצים לשלוח דיוור אלקטרוני שיותאם אוטומטית לצג הסמרטפון? פתחו חשבון חינם.

 


© כל הזכויות שמורות