חשיבות שורת הנושא בדיוור מוצלח

שורת נושא היא אחת הדרכים הטובות ביותר לזכות בקוראים או לאבד קוראים. אם שורת הנושא שלכם חלשה, לא אטרקטיבית, או צעקנית מדי, רוב הנמענים פשוט יתעלמו מהאימייל.
רשת האינטרנט כולה פועלת על עיקרון המיידיות. בלחיצת כפתור (קליק שמאלי על העכבר) אנו עוברים במהירות בין דפי אינטרנט שונים, נחשפים למגוון קישורים (לינקים) שונים, ובסופו של דבר מגיעים אל עמוד אינטרנט המסקרן אותנו להמשך פעולות הגלישה.
עיקרון זה נכון לגבי כלל השימושים ברשת האינטרנט, לרבות, בהפעלת מערך דיוור אלקטרוני. האלמנט הראשון אליו נחשפים מקבלי הדיוור הוא כמובן שורת הנושא של הדיוור. התוכן המילולי של אותה שורה ייקבע במידה רבה את החלטת הגולש האם ללחוץ על הקישור ולהיחשף לתוכן השיווקי (עליו עמלתם רבות), או פשוט להתעלם ממנו, כאילו הוא איננו קיים.
שורת הנושא במסגרת דיוור אלקטרוני חייבת להיכתב לאחר חשיבה יצירתית מצידכם, ותוך כדי תאימות לתכנים המופיעים בגוף המייל אותו אתם מדוורים. על מנת לעזור לכם ליצור שורה נושא מסקרנת ועניינית (שתגרום למקבלה לפתוח את המייל שהגיע מטעמכם), ריכזנו עבורכם מספר עצות שימושיות:
  • תמצות עקרוני של הצעת המכירה שלכם
    מאחורי כל פעולת דיוור אותה אתם מבצעים עומדת הצעת מכירה כזו או אחרת. הקפידו לתמצת את הצעת המכירה שלכם למספר מילים או משפט מנצח, ואותם הציגו בשורת הנושא
  • אטרקטיביות
    הקפידו על בחירת מילים אטרקטיביות לשורת הנושא, אך נסו להימנע משימוש מוגזם בסופרלטיבים
  • הזדמנות "כאן ועכשיו"
    אחד מכללי המכירה אותם לומד כל איש מכירות הוא שימוש נכון בהצגת אופן המכירה כהזדמנות שלא תחזור, אלא אם כן הלקוח מבצע את העסקה "כאן ועכשיו". כלל זה תקף גם בבחירת המילים שלכם לשורת הנושא של הדיוור, נסו לשלב בשורת הנושא מספר מילים המעידות על הזדמנות לזמן קצר או למספר מצומצם של רוכשים
  • הקפידו על פשטות וישירות
    שימוש מוגזם במילים צעקניות מדי, או שימוש מוגבר במילות תיאור "מפוצצות" עלולים לגרום לכך שמקבלי הדיוור לא ירצו להתקרב אל המייל ששלחתם אליהם, נסו להימנע ככל שניתן משימוש במילים מוגזמות מדי. מומלץ לשמור על פשטות ואופן פנייה ישיר וענייני.
  • אל תהססו לבצע מספר ניסיונות מקדימים
    כיום, מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות מאפשרות לכם לנתח את הנתונים באופן מיידי. מומלץ לשכתב מספר שורות נושא שונות, להעביר אותן למספר לקוחות ולנתח את קבלת הנתונים לגבי אחוזי הפתיחה של המיילים על פי שורות הנושא השונות שהעברתם. פעולה זו תאפשר לכם לבחור את שורת הנושא הטובה והאיכותית ביותר.
  • טיפול במיילים שלא זכו להיפתח
    אתרו את אותן כתובות מייל שבעליהן התעלם משורת הנושא שלכם, החליפו את שורת הנושא במסר אחר ובצעו שליחה חוזרת של הדיוור. כיום, הפתרונות הטכניים בתחום מערכות הדיוור מאפשר לכם לנתח נתונים בזמן אמת ואף להגיב אליהם בכל רגע נתון.

© כל הזכויות שמורות