ניהול מועדון לקוחות באמצעות מערכת דיוור

מועדוני לקוחות מהווים חלק בלתי נפרד מתשתיות שיווק ופרסום רב ערוציות, המאפשרות לבעלי העסקים השונים המחזיקים בהם, להגדיל את ההכנסות, לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות, ואף לבחון מספר רב של פעולות שיווק ופרסום באופן שוטף.
עם כניסת העולם הדיגיטאלי לתוך תחומי השיווק השונים, הפכו מועדוני הלקוחות לאמצעי ישיר יותר, אפקטיבי יותר, זמין יותר והרבה יותר זול בעלויות הביצוע וההפקה. מועדון לקוחות בעזרת מערכת דיוור אלקטרונית מאפשרת לכם, ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות, הן ככלי שיווקי להגדלת המכירות בקרב הלקוחות הקיימים, הן ברמת גיוס לקוחות חדשים, והן ברמת שמירת הקשר הישיר והאישי מול כל לקוח ולקוח שלכם.
יתרונות הדיוור האלקטרוני ככלי מערכתי לניהול מועדוני לקוחות
דיוור אלקטרוני הפך בשנים האחרונות לאמצעי המדיה המוביל להפצת מסרים שיווקים ופרסומיים ברשת האינטרנט. הדיוור האלקטרוני מתבסס על רשימות תפוצה של נמענים בעלי קשר ישיר או עקיף למוצר או השירות המשווק באמצעותם.
הפעלת מערכת דיוור אלקטרונית כחלק אינטגראלי מהפעלת מועדון הלקוחות שלכם, הינה פעולה בעלת יתרונות רבים, הכוללים בין היתר:
  • אפשרות לשליחת דיוור תקופתי קבוע
  • אפשרות להתאמת המסרים על פי פילוחי קהל יעד שונים המשתייכים למועדון (נשים, גברים, ילדים, ימי הולדת, אירועים מיוחדים וכו)
  • אפשרות לחשיפת הנמענים לכל פעולת שיווק היוצאת מטעמכם (השקת מוצר או שירות חדש, מבצעי מכירות שונים, מהלכי גיוס לקוחות חדשים באמצעות הלקוחות הקיימים ועוד).  
  • בדיקת ההיענות לאמצעי הדיוור באופן מיידי, וגיבוש מסקנות להמשך 
  • ביצוע סקרים שונים בקרב חברי המועדון ועוד.
היתרונות השונים של ניהול המועדון הלקוחות שברשותכם באמצעות מערכות הדיוור האלקטרוני, מאפשרים לכם לגבש אסטרטגיית פרסום ושיווק נפרדת ותקופתית לכלל פעילות המועדון. ניהול נכון של מערכי הדיוור והגדלת כמות הנמענים לאורך זמן, תאפשר גם לכם ליהנות מגידול טבעי במכירות.
קשר אישי וישיר מול כל לקוח ולקוח
מערכות השיווק והפרסום במדיה הדיגיטאלית מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של פעולות התורמות להעמקת הקשר הישיר בין המותג (מוצר או שירות אותו את מייצגים), לבין קהל הלקוחות שלכם. האפשרויות השונות העמודות לרשותכם לצרכי העמקת הקשר ביניכם לבין חברי המועדון שלכם, היא באמצעות כלי השיתוף והמדיה החברתית ברשת.
מערכות דיוור אלקטרוניות מעניקות לכם אפשרות למקד את הקשר הרציף ביניכם לבין קהל לקוחותיכם, וזאת באמצעות הפעלת מערך דיוורים אישי המבוסס על מידע כללי אודות כל לקוח ולקוח שלכם באופן נפרד (כגון: ימי הולדת, ימי נישואין, אירועים מיוחדים בחייו של חבר המועדון, העדפותיו האישיות לגבי המוצרים והשירותים השונים שלכם ועוד). הכלים הסטטיסטיים השונים, העומדים לרשותכם במערכות הדיוור המתקדמות מאפשרות לכם לבצע פעולות ניתוח שונות לאפיון הלקוחות שלכם במועדון הלקוחות.
על מנת להשיג אפקטיביות בביסוס הקשר הרציף ביניכם לבין קהל חברי המועדון שלכם, באמצעות מערכת הדיוור האלקטרונית, תדרשו להקפיד על הפעלה איכותית של מערכת הדיוור על פי הפרמטרים הבאים:
  1. מערכת דיוור המותאמת לכל שרתי הדואר האלקטרוני הקיימים
  2. שליחת ניוזלטרים באופן עצמאי באמצעות שרת המערכת
  3. הקפדה על אפשרויות הצטרפות קלות וזמינות למועדון הלקוחות, וכמו כן, העמדת אפשרות קלה ונוחה גם לדרישות ההסרה מרשימת התפוצה
  4. הקפדה על "עבירות גבוהה", וזאת על מנת לאפשר לניוזלטרים המועברים דרככם הגעה בטוחה אל תיבות המייל ולא אל תיבות ה"ספאם"
  5. תכנות המערכת לביצוע העברת דיוורים באופן אוטומאטי על פי פילוח ממוקד אותו תאפיינו כראוי לכך (כגון: תאריכי ימי ההולדת של קהל לקוחות המועדון)
לסיכום, הכלים הסטטיסטיים של מערכות הדיוור האלקטרוני, בשילוב התייחסות נקודתית למאפייני הלקוחות השונים המרכיבים את חברי המועדון, יאפשרו לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מתפעול נכון, אפקטיבי ורווחי לכלל פעולות המועדון שלכם!

© כל הזכויות שמורות