טיפים ליצירת קמפיין דיוור אלקטרוני מוצלח

משווקים רבים מחפשים באופן מתמיד את כלי השיווק או את תמהיל השיווק האולטימטיבי. נוסחא שיווקית שהשימוש בה יניב תמיד תוצאות גבוהות ללא סיכון. בעידן הדיגיטלי, השיווק באינטרנט על מגוון כליו הוא התשובה הקרובה ביותר לנוסחא שכזו... ומבין כלי השיווק האינטרנטיים, בולטים במיוחד מערכות דיוור אלקטרוני ושיווק ברשתות החברתיות.

בכתבה זו נסביר איך פועל דיוור אלקטרוני יעיל, כזה שמניב מקסימום ROI .

 

אלו הם כללי המפתח שיעזרו לכם להוציא את המקסימום מההשקעה שלכם בתחום של דיוור אלקטרוני :

 

1.    דיוור אלקטרוני בנימה אישית

עקב הירידה בשימוש בתיבת המייל (עפ"י מחקר של חברת McKinsey שבדק את התנהגות הצרכנים בין השנים 2008-2012) נעשה קשה יותר להתבלט באמצעות דיוור אלקטרוני ולמרות זאת, מספרן של הודעות דיוור אלקטרוני המשוגרות אל נמענים שהביעו התעניינותם רק הולכת וגדלה. כדי לבלוט בים של דיוורים, כל דיוור אלקטרוני חייב להיות רלוונטי ומושך. דיוור אלקטרוני המנוסח בנימה אישית הוא תמיד רלוונטי ומושך יותר. ניתן לבצע פרסונליזצייה של הודעות דיוור אלקטרוני בהתאם לסטטיסטיקות המשלוח, שיעור ההקלקות של הנמען, היסטוריית הגלישה שלו והרכישות האחרונות שביצע. לפרסונליזציה יש כוח שכנוע גדול על נמענים והיא לרוב מסייעת להרחיב את היקף המכירות. 

 

2. למידה מטעויות

מנהלי מותגים ושמחפשים קצה חוט באשר לדעת הקהל על המותג שלהם כפי שהוא מוצג בהודעות דיוור אלקטרוני צופים בסטטיסטיקות של הודעות דיוור אלקטרוני כחלק מתהליך הלמידה וההתעדכנות שלהם בתחום השיווק. סטטיסטיקות אלו הן הזדמנות ללמוד על קהל המטרה. לכל קמפיין דיוור אלקטרוני יש מטרה, למשל: להשיג מידע ולחלוק אותו עם שאר הארגון. בדיוק כמו שאתם אוהבים לצפות בסטטיסטיקות של דיוור אלקטרוני מוצלח, עליכם להתעניין גם בנתונים של דיוור אלקטרוני שלא השיג אחוזי פתיחה או המרה רבים ולשאול את עצמכם למה? ואיך ניתן לשפר נתונים אלו?

 

3.    דיוור אלקטרוני הוא רק התחלה של תהליך

מדוורים לפעמים מדקדקים מדי בכל רכיב של כל דיוור אלקטרוני שהם שולחים: שורת הנושא, הטקסט והתמונות. אמנם יש בכך הגיון רב, אך יש לזכור שהודעת דיוור אלקטרוני היא רק התחנה הראשונה במסע המלא של הלקוח עד למעמד הרכישה. דיוור אלקטרוני הוא חלק מסדרה של תקשורות עם הלקוח. יש לתכנן גם את שאר התחנות. למשל: לאן מוביל כל דיוור אלקטרוני. דיוור אלקטרוני המנתב את הנמען לדף הבית הוא פחות יעיל לעומת דיוור אלקטרוני שמוביל לדף נחיתה מותאם קמפיין, הכולל מידע ספציפי על ההצעה שהוצגה בניוזלטר. התאמה זו יכולה להגדיל את אחוז ההמרה ביותר מ- 25%. כחלק מאסטרטגיית ההתאמה, מומלץ גם להתאים את דף הנחיתה לפורמט סלולאר. כ- 45% מהודעות דיוור אלקטרוני כיום נפתחות באמצעות מכשירי סלולאר ולפי גוגל 60% מהגולשים לא חוזרים לאתר לאחר שחוו בעיות גישה באמצעות הסלולאר.


 פתחו חשבון דיוור חינם וצרו קמפיין דיוור מנצח!


© כל הזכויות שמורות