טעויות נפוצות בטפסים לניוזלטר לרשימת תפוצה

טפסי הרשמה באתרי האינטרנט השונים, הינם האלמנט המרכזי לצרכי איסוף נתונים ומאגרי מידע, אודות קהל הגולשים באתר, וכמו כן, הינם הכלי המקצועי, דרכו אתם יכולים לדוור, להפיץ ולשתף לקהל לקוחותיכם, כל מידע או חומר שיווקי כזה ואחר.
בחלק גדול מהמקרים, אתרי אינטרנט שונים, נוטים לעשות מספר טעויות בתכנון טפסי הרשמה לרשימת דיוור אלקטרוני ובכך מאבדים את סבלנותם של קהל הגולשים, כאשר אלו ניגשים למלא טפסים ארוכים ומסורבלים באתר . בכתבה שלפניכם, ריכזנו מספר טעויות נפוצות שבעלי אתרים נוהגים לבצע בטפסי הרשמה לרשימת דיוור אלקטרוני ולצרכים אחרים. במידה ואינכם מעוניינים לסרבל יתר על המידה את חייהם של קהל הגולשים שלכם, מומלץ לקרוא בעיון רב את השורות הבאות.

הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני בדרך הנוחה ביותר!
  • כבדו את פרטיות הגולשים

    כולנו רוצים לדעת כמה שיותר פרטים אודות לקוחותינו, החל ממינם, גילם ועד להרגלי הצריכה השונים שלהם. מצד שני, נושא הפרטיות הפך לאחד הנושאים המרכזיים ברשת האינטרנט, וגולשים שונים, אינם ממהרים לנדב פרטים שונים אודותיהם. על מנת לכבד את רצון הגולשים לפרטיות מצד אחד, ועל מנת לא לאבד מרלוונטיות המידע ככלי מקצועי לצרכי סגמנטציה ופרסונליזציה של דיוור אלקטרוני , מומלץ לאפשר לקהל הגולשים שלכם לבצע הרשמה באמצעות מילוי טפסי הרשמה אלמנטאריים בלבד. כמו כן, לאחר שלבי ההרשמה, ניתן להוסיף טופס הרשמה נרחב יותר, המכיל פרטים שונים הרלוונטיים לכם, ולאפשר לכל גולש את אופציות המילוי כן או לאו. מומלץ לספק לקהל הגולשים הסבר ענייני ומשכנע מדוע אתם דורשים מהם את המידע הנוסף, ואף להציג בפניהם קישור למדיניות הפרטיות בה פועל האתר.

  • כיצד לנהוג בנושא הסיסמאות?

    סיסמאות מורכבות הכוללות מספר רב של תווים (מספרים ואותיות) מיועדות לאתרי בנקים, אתרי חברות אשראי וכדומה, אך אין להן מקום בטפסי הרשמה לצרכי הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני וכדומה. במידה וטפסי ההרשמה נועדו לצרכי הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני , וותרו מראש על נושא הזנת סיסמא על ידי הגולשים. במידה ומדובר בהזנת טפסי הרשמה לצרכי הרשמה לאתר עצמו, וותרו על סירבול תהליך בחירת הסיסמא המורכבת, ואפשרו לגולשים שלכם לבחור את הסיסמא הרצויה להם. כיום, ניתן להוסיף אפליקציה פשוטה הבוחנת את חוזק הסיסמה ומדווחת ישירות לגולש אודות חוזק הסיסמה, ואף מציגה בפניהם אפשרות לביצוע סיסמה חזקה ובטוחה יותר.

  • מה עושים עם טפסים שנמחקים במהלך תהליך הרישום?
    הסיבה המרכזית לנטישת הגולשים בעת מהלך הרישום לאתר, היא ברוב המקרים, מחיקת טפסי הרשמה שכבר הוזנו על ידיהם, והצורך לחזור על הפעולה במלואה בשנית. במידה וטפסי ההרשמה באתר שלכם הינם ארוכים ומורכבים, הקפידו על תכנות המייצר מינימום של טעויות היכולות להתרחש על ידי הגולש המזין את הטופס, או לחילופין, אפשרו תכנות השומר באופן אוטומאטי את חלקי הטופס התקינים.

  • הודעות שגיאת מערכת

    במידה ואירעה שגיאה בעת מילוי טופס הצטרפות לרשימת דיוור אלקטרוני... ברוב המקרים, תשלח לקהל המשתמשים שלכם הודעה מערכת המודיעה על שגיאה כזו או אחרת. ברוב המקרים, מדובר בשגיאה טכנית קלה ופשוטה, ועם מעט מאמץ תוכלו לחשוף את השגיאה בפני קהל המשתמשים, ואף לאפשר להם להתגבר על השגיאה ביתר קלות. אומנם הדבר דורש מכם מאמץ והשקעה, אך בהחלט שווה את מספר "הנוטשים" המועט שתשיגו כתוצאה מכך.

  • וותרו על שימוש במקפים (-), סלשים (/) וכדומה

    בעת מילוי טפסי הרשמה לרשימת דיוור אלקטרוני קהל הגולשים מתבקש להזין מספרים המציינים מספרי כרטיס אשראי, ימי הולדת וכו'. וותרו מראש על הצורך בהזנת סלשים ומקפים מיותרים, וותרו על הגדרות שמסרבלות מראש את הליך ההרשמה.
ואל תשכחו להודיע לקהל הגולשים שלכם על סיום הליך ההרשמה בהודעת דיוור אלקטרוני קצרה.

© כל הזכויות שמורות