חידושים מהפכניים בתחום הדיוור הישיר

בעבר הלא מאוד רחוק, הדיוור הישיר היה נחלתו של תיבות הדואר הפיזיות של כל אחד ואחת מאיתנו, מאז ועד היום, התווספו מגוון נרחב של אמצעים טכנולוגיים שהפכו את עולם השיווק לישיר יותר ומדוור הרבה יותר. במאמר הבא נעסוק בהרחבה במספר חידושים מהפכניים בתחום הדיוור הישיר של השנים האחרונות.

רשתות חברתיות והמהפכה הדיגיטאלית

רשת האינטרנט הבינלאומית הפכה בשנים האחרונות לאמצעי המדיה הגדול, החשוב והמשמעותי ביותר בעולם. כיום, כמעט כל עסק המכבד את עצמו פועל בעוצמה רבה במרחב הוירטואלי, ומשתמש בכל היתרונות המובהקים של הרשת על מנת למתג את עצמו בקרב קהל הגולשים.
אחת הדרכים לביסוס מעמד זה, הינה באמצעות פרסום, שיווק וקידום בית העסק ברשתות החברתיות השונות. הרשתות החברתיות, מאפשרות לכל עסק ועסק לפתח ערוצי התקשרות מול קהל לקוחותיו, ובכך למעשה, ליצור מסביבו קהילת גולשים דינמית, רלוונטית ועדכנית. בנוסף למרחב הוירטואלי של רשת האינטרנט, המהפכה הדיגיטאלית המאפשרת יצירת ערוצי דיוור ושיווק ישיר, היא באמצעות הטלפונים החכמים שהפכו בשנתיים –שלוש האחרונות לאמצעי מדיה מוביל.

ניוזלטר, אפליקציות, מסרונים וכל מה שביניהם

החידושים המהפכניים בתחום הדיוור הישיר, כוללים שילוב של מספר אמצעי מדיה המתממשקים בין אחד לשני, ויוצרים עבורכם, המשווקים, יכולות טכנולוגיות נפלאות, חדישות ומהפכניות. חידושים אלו כוללים בין היתר:
  • מערכות דיוור אלקטרוניות מתקדמות המאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות טכנולוגיות לצרכי דיוור ניוזלטר
  • מגוון נרחב של ערוצי התקשרות באמצעות רשתות חברתיות  
  • פונקציות דיגיטאליות באמצעות טלפונים חכמים ועוד.

בשנתיים האחרונות, נמכרים ברחבי העולם יותר טלפונים חכמים מאשר מחשבים ביתיים, דבר המעיד על שינוי מגמה בכל הקשור להרגלי הגלישה של כל אחד ואחת מאיתנו. כיום, יותר ויותר אנשים מבצעים שימושי גלישה שונים באמצעות הטלפונים החכמים מאשר באמצעות המחשב הביתי, דבר המחייב אתכם להתייחס לערוצי הדיוור הישיר המוצעים לכם באמצעות מכשירי הטלפונים החכמים. ערוצים אלו כוללים בין היתר:
אתר אינטרנט המותאם לצרכי גלישה בטלפונים החכמים, פיתוח אפליקציות המתממשקות עם אתר האינטרנט שלכם, או לחילופין, עומדות בפני עצמן, ניהול מתקדם של מערכת רשימת דיוור לצרכי הפצת מסרונים (SMS או MMS), ניצול של תוכנות הניווט השונות לצרכי הכוונת קהל היעד אל הסניפים הפיזיים שלכם ועוד.

כל אחד מערוצי ההתקשרות המופיעים לעיל, יכולים להיות מותאמים לצרכים העסקיים שלכם, ואף יכולים להוות בסיס לפיתוח רעיונות וערוצי התקשרות מתקדמים.
יכולת הגלישה מהטלפונים הניידים, שינתה באופן משמעותי את הרגלי הגלישה של כולנו, והפכה את רשת האינטרנט לזמינה בכל רגע ורגע נתון. שימוש נכון ויעיל בטלפונים החכמים כאמצעי דיוור ישיר, מאפשרים לכם, בעלי העסקים, ליהנות מאינספור אפשרויות התקשרות מיידיות וזמינות, כל שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב באופן שיווקי וחכם!

חידוש מהפכני נוסף בתחום הדיוור הישיר, קשור ליכולות הטכנולוגיות של מערכות הדיוור האלקטרוניות. כיום, המערכות המתקדמות מאפשרות לכם ליהנות מאינספור פיצ'רים טכנולוגיים, המעמידים לרשותכם יכולות פילוח קהלי יעד, ויכולות תזמון הודעות לכל הגדרה בה תבחרו. שליחת ניוזלטר לרשימת תפוצה, הוא אומנם ערוץ התקשרות וותיק ברשת האינטרנט, אך הפיתוחים הטכנולוגיים של השנתיים האחרונות, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של דרכים לשיפור אמצעי הדיוור והקשר הישיר ביניכם לבין קהל הנמענים שלכם.

יצירתיות ובניית ערכי מותג

העולם הדיגיטאלי והחידושים השונים אותם הוא מספק לנו בתחומי הדיוור והשיווק הישיר, יכולים להגיע לידי מיצוי הפוטנציאל שלהם רק במידה ואתם פועלים באופן יצירתי ודינמי, ודואגים לבסס את מעמדכם בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי לכם.
ברוב המקרים, יצירתיות היא שם המשחק בכל הקשור לשיווק ישיר באמצעות אפיקי המדיה החדישים, והדבר דורש מכם לאבחן היטב את קהלי היעד שלכם, להגדיר מטרות פעולה תכליתיות, ולפעול באופן יצירתי ודינמי למימושן.
דיוור ישיר, אף על פי כל החידושים המהפכניים של השנים האחרונות, חייב להתבצע מתוך הבנת צרכי הלקוחות, ומתן מענה אידיאלי לצרכים אלו. רק בעלי עסקים שידעו לפנות לקהל לקוחותיהם "בגובה העיניים", וליצור עבורכם מהלכי שיווק מפתיעים, חדשניים ורלוונטיים, יזכו ליהנות מכל היתרונות של הפיתוחים הטכנולוגיים.
זה הזמן להפנות משאבים (כסף וזמן) לצרכי ביסוס מעמדכם בתחום הדיוור הישיר. זכרו- בכל הקשור לעולם השיווק הישיר- רק המעז מנצח ורק העסק המצליח לכבוש את ליבם של הגולשים, זוכה בסופו של דבר להגיע גם אל כיסם.

© כל הזכויות שמורות