איך לייבא אנשי קשר מ Lead Ads פייסבוק למערכת השיווק בזמן הקצר ביותר?

האם הספקת כבר להכיר את מערכת הלידים החדשה של פייסבוק, Lead Ads?
למי שעוד לא הכיר אז מדובר בפיצר חדש שפייסבוק העלתה לאויר לפני כחודשיים, המאפשר לבעל עסק ליצור טופס הרשמה בו לקוח מסיים את תהליך ההרשמה בשני קליקים בלבד וללא צורך בהכנסת פרטים. פייסבוק כבר מכירה את הפרטים של הלקוח ומכניסה אותם באופן אוטומטי אל הטופס הרשמה.



עד כאן נשמע כמו עוד ממשק  חדש  שמטרתו להקל את החיים ולקבל יותר, במינימום פעולות, אך למי שכבר הספיק לעבוד עם מערכת הלידים של פייסבוק נתקל בבעיה שלא מעט משווקים בארץ ובחול מתלוננים עליה והיא הקושי בייצוא פרטי הלידים, למערכות חיצוניות (כיום ניתן לייצא קובץ אקסל פשוט וחסר תועלת).

אנחנו  ב  V.I.PLUS פיתחנו  פיתרון שאף מערכת שיווק עוד לא יצרה עד עכשיו , וכיאה לחברה ששואפת להיות חלוצה בתחומה, יצאנו עם פיצר חדש שמאפשר לייבא את אנשי הקשר ממערכת הלידים של פייסבוק אל מערכת השיווק ללא צורך בייצוא, ובלחיצת כפתור אחת.

הפעולה הראשונית דורשת חיבור לפייסבוק ואישור גישה של המערכת לדפי הפייסבוק העסקיים, וזהו. מעתה בכל כניסה למערכת כפתור ייבוא ימשוך את פרטי אנשי הקשר אל רשימה  קיימת במערכת או לרשימה חדשה שפתחת. מכאן והלאה אפשר להמשיך כרגיל  בפעולות האוטומטיות כמו שליחת מכתב, דפי נחיתה או קמפיין סלולרי.

היתרון של ה- Lead Ads הוא שאינו דורש מהלקוח להכניס את פרטיו בעת רישום והם מופיעים באופן אוטומטי בטופס ההרשמה, בדומה לכפתור החכם שקיים במערכת השיווק V.I.PLUS ומאפשר לבעל עסק לשלוח מכתב עם קישור לדף נחיתה מלא בפרטיו של הלקוח. הרציונל מאחורי פעולה אוטמטית זו היא לשמור את הלקוח "חם" ולהסיר כל מכשול שיכול לקרר את סיום הפעולה. 

© כל הזכויות שמורות