איך מערכת השיווק V.I.Plus עוזרת לעסק שלך לצמוח?

כי העסק עץ השדה, כמו העץ גם הוא צומח, כמו העץ גם הוא שואף למעלה.

אחת המטרות העיקריות של עסקים קטנים היא להיות עסק בינוני, ואחרי שיהיה עסק בינוני להיות עסק גדול. בקיצור כל עסק היה רוצה לצמוח ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלו, אבל לא תמיד יודע מהיכן להתחיל, וכבר כשהתחיל לא תמיד משקיע היכן שצריך. אחת הבשורות שעידן הניו מדיה הביא הוא שיווק ממוקד ואישי ברשת. ומערכות השיווק האוטומטיות (Marketing Automation) הביאו איתם את הבשורה של איך לעשות זאת. לכן לכבוד ט"ו בשבט המאמר הבא מסביר איך מערכת השיווק V.I.Plus עוזרת לעסק שלך להפוך לעץ השדה. 

חרישה - לפני שהגנן זורע את הזרעים הוא קודם כל מכין את הקרקע: מסלק מזיקים, עודר את האדמה, ומסדר ערוגות בשורה אחר שורה, כך גם באימייל מרקטינג. בעל עסק שרוצה להכין את הקרקע השיווקית, קודם כל  צריך להגדיר את קהלי היעד ולהכין רשימה איכותית ומפולחת של אנשי הקשר. במערכות שיווק מתקדמות ניתן לבצע פעולות כמו יבוא אנשי קשר ממקורות שונים, סגמנטציה של אנשי קשר בהתאם למאפיינים שונים (כמו גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי וכו'), יצירת קמפיין טיוב נתונים ואפשרות יצירת תהליכי המשך בהתאם להתנהגות ופעילות הלקוח. בעזרת כלים אלו ועוד,  מלאכת החרישה נעשית ידידותית יותר. זה כמעט  כמו שהגנן יקבל לידו טרקטור אחרי שעבד כל הזמן  עם מחרשה. 

זריעה - אחרי שהקרקע מוכנה אפשר להתחיל לזרוע, כל חקלאי יאמר לך  שלא כדאי לזרוע את כל הזרעים במקום אחד אלא לפזר אותם על פני האדמה, כך גם  אימייל מרקטינג. יש לא מעט פלטפורמות שיווקיות ברשת כמו פייסבוק, גוגל, טוויטר, אתר הבית שלך... לכל אחד מהזירות הללו יש פוטנציאל משלו וכל אחד מהם יתרום פרי נוסף לסלסלת הפירות שלך. מערכת השיווק מאפשרת לך ליצור טפסים ופופאפים לאתר, לשוניות פייסבוק, דפי נחיתה ועוד, אותם אפשר לקדם בערוצים השונים.

השקיה -אחרי שהחקלאי זורע לא תמה מלאכתו וכדי שהזרע יגדל ויצמח יש לטפח ולהשקיע בו, להשקות אותו בזמן, לדשן, ויש שירחיקו לכת וימליצו  לך גם לשיר לו שירים ולחבק אותו... גם במערכת היחסים שלך עם הלקוח יש לטפח את הקשר ולדשן אותו כדי שימשיך לצמוח. איך? אחד היתרונות בשיווק דיגיטלי לעומת שיווק מסורתי הוא שהרשת מאפשרת לך לנטר כל פעולה של הצרכן ולהכיר אותו טוב יותר, ואם ההיכרות טובה אז לא נהיה בקשר?

מערכת השיווק מאפשרת לך ליצור ניוזלטרים וקמפיינים סלולריים אישיים (פרסונליזציה) המבוססים על מידע מהתקשרויות קודמות עם הלקוח ומאפשרות לך לסגנן מסר אישי, שישלח באופן אוטומטי לאחר כל פעולה מצד הלקוח. בכל עמדה צרכנית שבה יהיה הלקוח (התעניין, נרשם ולא ביצע רכישה, הקליק או פתח דיוור) ניתן להגדיר מענה אוטומטי עם מסר רלוונטי לעמדה בה הוא נמצא. המשמעות היא, שבעזרת התהליכים האוטומטים שהמערכת מאפשרת, ההספק בזמן שעומד לרשותנו גדל והקשר עם הלקוח מתחזק. בסופו של דבר קשר טוב ואמין עם הלקוח יוביל לרכישה.

שליחת ברכה ליום ההולדת או יום הנישואין עם הטבה, הודעת תודה שנרשמת, פנייה עם שם הלקוח, כל אלו הם רק חלק מהאפשרויות שהמערכת מאפשרת כדי להיות יותר אישי מול הלקוח.

חשוב לציין שכמו בהשקייה, כמות גדולה של מים יכולה גם להרוס את הצמח. כך גם באימייל מרקטינג, אם "נפציץ" את תיבות הדואר של הלקוחות שלנו, נסומן כספאמרים, והתוצאה היא בדיוק הפוכה ממה שרצית. 

קצירת הפירות -  פה אין הרבה מה להוסיף. בסופו של דבר לא משנה כמה אנשי קשר יש לך, לייקים בדף הפייסבוק או אם יש לך דף נחיתה יצירתי במיוחד... בשורה התחתונה כל עסק רוצה לתרגם את המספרים לשקלים, או לירוקים, אפרופו טו בשבט. אימייל מרקטינג הינה שיטת השיווק הרווחית ביותר מכל ערוצי ההשקעה ברשת, עם יחס החזר העל ההשקעה (ROI) של 40$ על כל 1$ שתשקיע. עבודה נכונה ושיטתית עם הכלים השיווקיים של מערכת V.I.Plus  שחלקם הוזכר כאן, תצמיח את העסק ותניב פירות. 
אז גם אם קשה בהתחלה ולא ברור איך ולמה, אז אפשר תמיד להיכנס לבלוג שלנו, להרים טלפון ולקבל מענה אנושי או להזכיר לעצמך ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו".

© כל הזכויות שמורות