מה קורה כשדף נחיתה ומסוף סליקת אשראי נפגשים?

מספרים שפעם חיו פה אנשים שכדי להגיע אל העסק שלך היו צריכים לפתוח ספר טלפונים, היום דף הנחיתה שלך הולך במקומך. מה הכוונה?

47%  מהקניות באינטרנט הן קניות אימפולסיביות, כשהמרכיב המרכזי לקנייה הוא התהליך עצמו, עצרת אותי, הפסדת אותי.  הניסיון מלמד שככל שהלקוח הפונציאלי יחשף למעט גירויים נוספים או הסחות דעת ברכישה מקוונת כך גדלים הסיכויים שהוא יסיים את הרכישה. דף נחיתה, אשר בנוי בצורה נכונה  מניע לפעולת רכישה, ומאפשר את סליקת כרטיס האשראי בתוך הדף עצמו, יגדיל את הסיכוי לרכישה אימפולסיבית. 

בחשבון פשוט: דף נחיתה + רכישה מיידית - דף מכירה. 


דף נחיתה  עם כפתור רכישה כבר בדף עצמו מתנהג בהתאם. מטרת הדף היא להניע לפעולה אחת בלבד, והיא רכישה. במקום שאתה, בעל העסק, תצטרך להשלים את הרכישה עם פניה חוזרת ללקוח, כפתור הרכישה יעשה זאת במקומך.
 
יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא שאתה, בעל העסק, לא נדרש כבר להירשם אצל חברות האשראי ולקבל מספר ספק, תהליך שלעיתים קרובות ממושך ומלווה בלא מעט תנאים בירוקרטיים.

מעתה כשתיצור דף מכירה, תחת הקטגוריה "בלוקים" תמצא כפתור חדש בשם "טרנזילה", מערכת סליקת אשראי מקוונת. רישום מוקדם דרכנו יעניק לך מספר מסוף אותו תוכל להגדיר מראש בשלב עיצוב דף המכירה כבר לאחר 24 שעות. בנוסף ניתן להגדיר בכל הוספה של בלוק  טרנזילה לדף הנחיתה,  גם  את מספר המוצרים שניתן לרכוש בכל קנייה ואת מספר התשלומים שהלקוח יוכל לחלק בעת הרכישה. 


וזהו. מעתה דף המכירה עובד בשבילך.

דף מכירה יכול להתאים לכל עסק כמעט. לחנויות אופנה ועד לעסקים שמוכרים מוצרים דיגיטליים כמו קורסים מקוונים, או מוצרי בידור ופנאי. כדי שדף המכירה יהיה אפקטיבי, חשוב מאוד למקם את כפתור ההנעה לפעולה במקום בולט לעין וברור, ולהשתמש בתמונות של המוצר או של המוצרים אם אתה עסק שמוכר מוצר פיסי כמו נעליים או בגדים. לא מומלץ להעמיס את כל המוצרים שלך בדף נחיתה אחד אלא לבחור בכל פעם מוצר עד שלושה שאותם תרצה לקדם.

זוכרים? פחות הסחות דעת, יותר סיכוי לרכישה.

לסיכום, אם עד היום היה מקובל להשתמש בדפי הנחיתה כדי לממש שתי מטרות עיקריות -
א. מיקוד המסר הפרסומי.
ב. איסוף לידים חדשים באמצעות השארת פרטי איש קשר.

כיום אפשר להוסיף מטרה נוספת והיא: הנעה לפעולת רכישה מיידית

© כל הזכויות שמורות