מתי חל יום האבטיח הבנלאומי ואיך זה קשור לעסק שלך?

מכירים את זה שהבעל שוכח לקנות לאשתו מתנה ביום האהבה, והמשפט הראשון שבא לעזרתו הוא: " אני לא צריך יום בשנה כדי להגיד לך את זה..." ואז האשה מסכימה איתו ומקבלת את זה בהבנה...

טוב נסחפתי בחלק השני של המשפט.

אז נכון שזה לא טיעון ממש משכנע, אבל ביננו, יש משהו בדבריו. אהבה לא זקוקה לקבל יום אחד בשנה, בדיוק כמו שלא מספיק לעשות מעשים טובים רק יום אחד בשנה.

אז למה בכל זאת יש ימים מיוחדים לאהבה, למשפחה ולאבטיח? (יום האבטיח הבנלאומי מתקיים ב-3 באוגוסט).

כי אנשי השיווק מאוד קריאטיביים והם יודעים שבלי סיבה אין מסיבה ולמסיבה הזאת כולם מוזמנים כי יש saleים, מבצעים והנחות שלא יהיו ביום אחר.

כל בעל חנות פרחים או ספא יודע שימים כמו יום האהבה הם ימים שאסור לפספס. ימים בהם מצוין ערך או אפילו מוצר בנלאומי, הם ימים מצוינים לפנות אל הלקוחות ולהציע להם מבצעים רלוונטים ולמשוך את תשומת ליבם.

המאמר הבא יסביר את חשיבותם של אותם ימים שלעיתים פסחת עליהם, מבלי לדעת שפיספסת יום מצוין לעסקים.

אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום.

מאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה חזקה ומאחורי כל יום "מיוחד" עומד איש שיווק מבריק.
קחו למשל את יום ניקוי המקרר שחל ב - 15 בנובמבר (בישראל יש מועד ב' למי שפספס - פסח). את היום המיוחד הזה, ייסדה חברת המקררים Whirlpool בתור תרגיל שיווקי לקראת החג בשנת 1999. במסגרת היום, היא הפעילה קו חם שבו ענתה לשאלות ונתנה טיפים לאנשים שניקו את המקררים שלהם.

עוד יום שהתחיל כמהלך שיווקי הוא יום ההלבשה התחתונה. חברת Freshpair יזמה ניסיון לשבור את שיא הגינס של כמות האנשים בלבוש תחתון יחד באותו המקום. אומנם השיא לא נשבר, אבל מאותו היום, החל משנת 2003, התאריך - 5 באוגוסט שוריין ליום ההלבשה התחתונה.

איך זה קשור לעסק שלי?

קחו למשל את יום האבטיח שהוזכר, אם אתה מתעסק בתזונה, יום האבטיח הבנלאומי הוא סיבה מצויינת לפרסם מכתב או פוסט בדף העסקי שלך. בפוסט יצויין הערך התזונתי והמעלות הקיימים באבטיח וקישורים נוספים מעניינים שיובילו לאתר שלך ויתנו לך חשיפה. הנה לך שתי ציפורים בבת אחת, גם הפגנת מקצועיות וגם רלוונטיות.

לא מעט ימים בנלאומיים המצוינים בעולם נוצרו על ידי האו"ם. יום הטלויזיה הבנלאומי הוא אחד כזה. הוא מצוין בכל 21 בנובמבר וביום הזה עוצרים לרגע ומתבוננים על השינוי שהכניסה הטלויזיה לעולמנו.
או - שפשוט זהו יום מצוין לחנות מוצרי אלקטרוניקה לקדם את מכירות הטלויזיות שלה. התחלת כבר להבין את הכיוון?

בחיפוש מהיר ברשת אפשר למצוא את כל הימים שכדאי לך להכיר ונחגגים כל שנה ושנה. אין חודש ויום שלא קורה בו משהו. חיפוש קצר חושף ימים כמו יום הבירה הבנלאומי, יום השוקולד ויש אפילו יום בגדי יד שנייה.
אין עסק שלא ימצא את עצמו ואת הקשר של המוצר או השירות שלו, ליום אחד לפחות.

ומה עם יום המכירות הבינלאומי?

יש יום בשנה שקורא לילד בשמו וזהו Black Friday, יום שישי השחור. בעברית זה נשמע כמו היום שבו נכנסת לבית של אמא שלך עם בוץ בנעליים, שנייה אחרי שסיימה לנקות את הבית לקראת שבת. אבל באנגלית In The Black  זהו ביטוי שמשמעותו להרוויח, ומכאן המקור ליום המכירות הגדול שפותח את תקופת המכירות העצומה שלפני חג המולד. ימי מכירות כמו Black Friday שוברים בכל שנה את שיאי ההכנסות של עצמם. אז אם כבר הגיע אמצע נובמבר ועוד לא נערכת בהתאם, זה הזמן. Black Friday קורה בכל שנה בשבוע האחרון של נובמבר. השנה Black Friday יחול ב - 25 בנובמבר.

כל הקודם זוכה.

בישראל כמו בישראל, גם היא רוצה לקחת חלק בחגיגה של הדוד סם ובכל שנה מצטרפות עוד ועוד חברות המציעות ללקוחות מבצעים חסרי תקדים. ישנן חברות שלא מחכות לשבוע של Black Friday וכבר קודם לכן מתחילות לשווק את המוצרים שימכרו בהנחות, כדי להרויח את זכות הראשונים והבלעדיות.

Black Friday הוא יום מצוין גם עבורך לדוור ללקוחות מכתב ובו כל המבצעים וההנחות שיחכו להם. זהו יום חג עבור הצרכן, אבל לא פחות עבור המשווק. היערכות מוקדמת תתפוס את הלקוח בעמדה בה הוא עוד לא מבולבל ומוסח מכל האופציות המפתות שיעמדו בפניו.

מערכת V.I.Plus כבר מוכנה לקראת ה - Black Friday. בלשונית מכתבים ניתן כבר למצוא תבניות מעוצבות עם כותרת מזמינה ותבניות מוכנות למוצרים שלך. כל מה שנותר לך כעת הוא להיכנס למערכת ולהתחיל לדוור.




© כל הזכויות שמורות