אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט
בהצהרת הפרטיות
.
פתיחת חשבון חינם
פיצ'רים
למה smoove?
מחירים
תוכנית שותפים
צור קשר
כניסה למערכת
English
Pусский
Português
שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
דיוור אלקטרוני הוא כבר מזמן פלטפורמה אידיאלית לצרכי שיווק, פרסום, קידום מכירות וכדומה.
קישורים ולחיצות בניוזלטר
בכל הקשור להפצת ניוזלטר, המשוואה להצלחה נורא פשוטה: יותר נמענים מגדילה את הסיכוי שיותר מיילים יפתחו
טעויות נפוצות בטפסים לניוזלטר לרשימת תפוצה
טפסי הרשמה באתרי האינטרנט השונים, הינם האלמנט המרכזי לצרכי איסוף נתונים ומאגרי מידע, אודות קהל הגולשים באתר, וכמו כן, הינם הכלי המקצועי, דרכו אתם יכולים לדוור, להפיץ ולשתף לקהל לקוחותיכם, כל מידע או חומר שיווקי כזה ואחר.
בקרת איכות לפני ששולחים ניזולטר
סיימתם לתכנן ולהפיק את קמפיין הדיוור האלקטרוני הבא שלכם? מוכנים לשלוח ניוזלטר מרשים ומושקע לקהל הגולשים שלכם?
איך לשלוח SMS אפקטיבי
גם כניסת הסמארטפונים והאפליקציות החדישות ביותר אל תוך חיינו, לא הצליחו "לנגוס" בכוח עוצמתה של הודעת SMS פשוטה ומיידית.
ניהול מועדון לקוחות באמצעות מערכת דיוור
מועדוני לקוחות מהווים חלק בלתי נפרד מתשתיות שיווק ופרסום רב ערוציות
כיצד להגדיל את רשימת התפוצה של מערכת הדיוור
כל בעל עסק רוצה ליהנות מחשיפה רחבה יותר לאמצעי השיווק והפרסום אותם הוא מפעיל.
איך לשפר ROI של מערכת דיוור
הביטוי ROI הוא למעשה ראשי תיבות של RETURN OF INVESTMENT (ובתרגום חופשי: מדידת ההחזר על ההשקעה).
כיצד לשפר את הניוזלטר שלך
היתרון הבולט של הפרסום באמצעות הדיוור האלקטרוני, הינו היכולת המיידית שלכם לבחון את הצלחת הפעילות בכל רגע נתון. באמצעות מספר פונקציות טכנולוגיות.
איך לעצב ניוזלטר למערכת דיוור
משיקים קמפיין דיגיטאלי בקרוב באמצעות ניוזלטר? עושים שימוש קבוע במערכות דיוור אלקטרוניות להפצת המסרים הפרסומיים והשיווקיים שלכם? זה הזמן לדעת יותר על טכניקות עיצוב מובילות, שיהפכו גם את הקמפיין שלכם לסיפור הצלחה ברשת
«
‹
..
13
|
14
|
15
|
16
|
17
›
»
Tweet