אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.
  • דפי נחיתה עם וידאו

    הקסם הקולנועי לא שהחל בהוליווד של שנות ה- 30 עדיין חי ובועט... ובמיוחד ברשת (לאייה: YouTube הינה אחת הרשתות החברתיות המושכות והמעניינות ביותר כיום). גם על גבי דפי נחיתה - וידאו משחג תוצאות מרשימות!
  • דפי נחיתה מותאמי קמפיין

    דפי נחיתה הם דרך קלה, פשוטה ומשתלמת להעמיק את המסר של קמפיין האינטרנט - עבור מתעניינים בלבד. בדף הנחיתה ניתן להאריך במילים ולספק מידע מדויק שיוביל להנעה לפעולה. לכן מאוד חשוב דף הנחיתה יהיה מתואם עם הדף הפרסומי שהוביל אליו...
  • דפי נחיתה – מבנה בסיסי

    כמעט כל קמפיין אינטרנטי מוביל לדף נחיתה. ישנם סגנונות שונים של שפי נחיתה שניתן להתאים לסגנונות הקמפיין. בכתבה זו נסביר על הסגנון הבסיסי... סגנון פשוט ועובד!
  • סודות ההגעה לאינבוקס – חלק א'
    קרא עוד

    סודות ההגעה לאינבוקס – חלק א'

    העבירות של הודעת דיוור אלקטרוני הוא האלמנט החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת בתהליך הדיוור. במאמר זה תוכלו להבין אילו תנאים, ברמת השרת השולח, משפיעים על עבירות המיילים וללמוד דרכים להעלאת אחוז העבירות.
  • טיפים לבניית דף נחיתה יעיל!

    לדף נחיתה תפקיד חשוב בהנעה לפעולה של כל קמפיין אינטרנטי ולכן התוכן המוצג בו חייב להיות בולט ומשכנע. בכתבה זו נסביר איך יוצרים דף נחיתה יעיל.
  • פרסונליזציית דיוור – 2 כללי הזהב

    מנהלים דיוור אלקטרוני ולא כל כך מתייחסים לסטטיסטיקות? כדאי שתדעו שנתוני הסטטיסטיקה יכולים לסייע בטיוב הקמפיין ע"י פרסונליזציה של התכנים והפילוח. במאמר זה תמצאו 2 כללים פשוטים לפרסונליזצייה של קמפיין דיוור.
  • בניית סקר במערכת הדיוור

    מערכת דיוור אלקטרוני מסייעת ביצירת קשרי לקוח-מותג חיוביים וחזקים. מעבר להקמת רשימת דיוור ומשלוח ניוזלטרים תקופתיים, בעזרת המערכת ניתן ורצוי גם לטייב את הרשימה מפעם לפעם... ולבדוק מה דעת הנמענים.
  • מבחן הרפרוף – תוכן ניוזלטר שעובד

    רוצים לוודא שהניוזלטר שלכם מובן היטב? רוצים להקל על הנמען את צריכת המנסר שלכם כך שלא יתייאש ויתפתה לסגור את הדיוור באמצע? בחנו את הניוזלטר במבחן הרפרוף?
  • תוסף מכירות shopping page

    דיוור אלקטרוני יעיל מאוד להגברת המכירות מהפן השיווקי... ומהיום, גם מהפן התפעולי. אין לכם חנות אינטרנטית? שלחו ללקוחות ניוזלטר עם תוסף מכירות ותוכלו לבצע עסקאות בקלות!
  • הסרת נמען מדיוור ורשימת החסומים

    ישנם לקוחות הנרשמים לקבלת דיוור אלקטרוני ואח"כ מאבדים עניין ומתחרטים. תופעה זו מתרחשת אצל כל המותגים במינון כזה או אחר, והדרך להתייחס אליה – היא להתייחס אליה!
 «   ‹   ..  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ..   ›   »