אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.
  • אחוזי פתיחת ניוזלטר

    מערכת דיוור אלקטרוני מספקת נתונים אודות גורלו של הניוזלטר שלכם - האם נפתח או נמחק. התמצאות באחוזי פתיחת הניוזלטר תעזור לכם להחליט אם לשמר או לשפר את אסטרטגיית השיווק...
  • עקביות המיתוג בניוזלטר

    משווקים רבים מתפתים לשלוח בכל פעם ניזולטר בעיצוב שונה לגמרי (פשוט כי אפשר!). אבל האם זה יעיל...?
  • חזרה על המסר

    יש לכם מבצע מטורף! שירות חדש ומעניין במיוחד, כתבתם כתבה שכדאי ללקוחות שלכם לקרוא? האם די בלשלוח הודעת דיוור אלקטרוני המפנה אל המסר או מספר הודעות בעיתויים
  • חשיבותה של תגובה מיידית ללקוח

    לקוח שהצטרף לרשימת הדיוור שלכם... מצפה לדיוור מכם! היוזמה הראשונית של תקשורת איתו תגדיר את המשך הקשר. אז מה עדיף להסתפק בכך שהלקוח יקבל את הניוזלטר הבא בסדרה או לקדם את פניו בהודעה למצטרפים?...
  • נטוורקינג במערכת דיוור אלקטרוני

    דיוור אלקטרוני משמש לשיווק, לשימור ולחיזוק קשרי לקוחות. אך ניתן ליצור באמצעותו גם סוג נוסף של קשרים- נטוורקינג עם קולגות. גלו כיצד...
  • כפתור שלח לחבר בדיוור אלקטרוני

    איך תגיעו לעוד אנשים מעבר למי שרשום אצלכם כנמען ברשימת התפוצה? גלו את הגרסה האינטרנטית של שיטת "חבר מביא חבר" ושל המלצות "מפה לאוזן".
  • פילוח לקוחות מוביל לשימור לקוחות

    דיוור אלקטרוני תמיד יעיל יותר ככל שהוא ממוקד יותר. חלקו את רשימת התפוצנה לתתי סוגי לקוחות כדי שתוכלו לשלוח את התוכן המתאים ללקוח המתאים.
  • שימוש חכם באשף הסמרטפון: סורקים ומצטרפים

    פרגון ענק לטלפארמה, חברת תרופות המפעילה בית מרקחת אינטרנטי, ששתלה קוד QR להרשמה למועדון ההטבות בתחתית העמוד האחורי של קטלוג המוצרים שלה.
  • איך להפיק את המירב ממערכת V.I.Plus

    נרשמתם ל- V.I.Plus ? מזל טוב! בכתבה זו נפרט אודות המאפיינים והשירותים השונים המוצעים במערכת, כדי לנצל אותה באופן מיטבי.
  • טיוב נתונים באמצעות טופס הצטרפות

    מעבר למודעות ההולכת וגוברת ליתרונותיו של הדיוור האלקטרוני, חשוב שבעלי עסקים יפתחו גם את הגמישות לנהל את רשימות הדיוור שלהם בדינאמיות הנדרשת ויטייבו את פרטי הנמענים מפעם לפעם.
 «   ‹   ..  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ..   ›   »