אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.
  • מותגים גמישים מגיעים רחוק

    הלקוח הישראלי אוהב לגלוש מהסמרטפון. מהיום, הודעות דיוור אלקטרוני הן עוד יותר מפולחות – המערכת מזהה בין גולשי המחשב, הטאבלט והסמרטפון והדיוור יוצג באופן מותאם.
  • דיוור אלקטרוני מאושר

    הודעות דיוור אלקטרוני בתפוצה נרחבת, הנשלחות מבלי שהנמען אישר קבלתן או לאחר שהנמען הפסקת קבלתן הינן ספאם. במאמר זה נסביר מהם היתרונות בניהול קמפיין דיוור מאושר?
  • הגבלת מבצעים בזמן

    דיוור אלקטרוני הוא דרך יעילה לשיווק מבצעים. אולם כששולחים דיוור אלקטרוני עם מבצע, חשוב שהנמען ידע שהמבצע מוגבל בזמן. למה זה כל כך חשוב? קראו את הכתבה:
  • כללי מפתח לעיצוב ניוזלטר

    מערכות דיוור אלקטרוני כיום מציעות נוחות טכנולוגית ואפשרויות רבות ליצירת ולשיגור הודעות דיוור אלקטרוני מעוצבות ומקצועיות. מאמר זה נועד למי שמתבלבל נוכח אינספור האפשרויות.
  • רשימת תפוצה – האם הגודל קובע?

    אחד המרכיבים הוא ניהול נכון של רשימת התפוצה. בהקשר זה עולה שאלת הכמות מול האיכות: האם לדוור בתכיפות גדולה יותר, או בהיקף נרחב יותר. או שהאלמנט הרלוונטי יותר להצלחה הוא בכלל האיכות – התוכן והשפעתו?
  • מה מתאים ללקוחות 2013? תוכן מותאם סלולאר.

    בדיוק ברגע שאנו כבר שוחים היטב בתחום השיווק האינטרנטי, נכנס אלמנט חדש למשוואה – קהל בעלי הסמרטפונים. בסמרטפון הכל נראה אחרת. זה הזמן ללמוד איך לשווק לטלפונים ניידים.
  • לראשונה בישראל! ניוזלטר מותאם לסמרטפון

    לראשונה בישראל : הניוזלטר שלכם יראה במיטבו גם על צג הסמרטפון! בזכות המייל הרספונסיבי - פיתוח חדשני מבית V.I.Plus שמאפשר להגדיר התאמה אוטומטית של פורמט דיוור אלקטרוני לכל צג: סמרטפון, טאבלט, מחשב נייד...
  • כיצד ישפיע עלינו פורמט הקטגוריות של גוגל?

    וודאי שמתם לב לפורמט הקטגוריות החדש שהשיקה גוגל עבור תיבת הדוא"ל שלה- גי'מייל. הפורמט מחלק את הודעות הדואר לשלוש קטגוריות: כללי, רשתות חברתיות וקידום מכירות. כיצד ישפיע הפורמט החדש על דיוור אלקטרוני?
  • יותר מכירות בדיוור או בפייסבוק?

    למרות התאוצה והפופולאריות של הרשתות החברתיות, נראה שאפיק זה מסייע יותר להעצמת התדמית ופחות להגדלת היקף המכירות. בתחום המכירות, האפיק המוביל הוא דווקא האח הצנוע יותר – משלוח דיוור אלקטרוני.
  • ניתוח סטטיסטיקת משלוח

    מערכת דיוור אלקטרוני מנטרת נתוני משלוח באופן אוטומטי ולמדוור נותר רק לצפות בסטטיסטיקה המוכנה ולהסיק מסקנות. איך לקרוא את נתוני הסטטיסטיקה? במאמר שלפניכם.
 «   ‹   ..  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ..   ›   »