אתר זה משתמש בעוגיות (Cookies) למטרות שונות, כמפורט בהצהרת הפרטיות.
  • פונציאל רשימת התפוצה ומערכת הדיוור

    בעלי עסקים כבר למדו להעריך את חשיבות השמירה על קשר עם לקוחותיהם. לעומת זאת, היקף השימוש ברשימה זו ותדירות משלוח המיילים לנמענים... לעיתים אינה מוערכת מספיק. היכן עומדת מערכת דיוור אלקטרוני על ציר החזר ההשקעה
  • מערכת דיוור אלקטרוני - השוואת מחירים ומאפיינים

    בעלי עסקים מחפשים מערכת דיוור אלקטרוני שתסייע להם להוציא את המקסימום מפעילות הדיוור שלהם, והשאלה המרכזית שעולה בנושא זה היא באיזו מערכת כדאי לבחור. בישראל קיימות כיום מספר מערכות דיוור אלקטרוני. לפניכם השוואה קצרה בין כמה מהן.
  • התאמת דיוור אלקטרוני לפורמט סלולאר

    צרכני התוכן בסלולאר הם קהל יעד לכל דבר, קהל שיש לפנות אליו בשפה שלו... וגם בפורמט שלו. השאלה המרכזית היא האם התוכן שלכם בנוי (מתוכנת ומעוצב) לזה?
  • מהו קוד QR? המדריך למקודד המתחיל.

    קוד ה- QR הוא אחד האלמנטים היעילים ביותר לניתוב לקוחות מה- Offline לקמפיין מקוון. איך זה קורה ואיך ניתן להשתמש בקוד ה- QR להרחבת החשיפה אל המותג ולהידוק הקשר עם הלקוח?
  • מה משווקים רוצים? החזר ההשקעה של דיוור אלקטרוני (ROI)

    בשנים האחרונות תפס תחום השיווק הדיגיטלי תאוצה ונעשה אהוד ביותר בקרב מקבלי החלטות שיווקיות. מחקרים מוכיחים כי דיוור אלקטרוני מציג את החזר ההשקעה (ROI-return of investment) הגבוה ביותר מבין שאר המדיות ב- OnLine.
  • שימוש יצירתי באשף הפייסבוק: ככה זה נראה

    גלריית האופנה La Tante יצרה באשף הפייסבוק של V.I.Plus עיצוב מקסים לדף ההצטרפות לרשימת התפוצה ואפילו העניקה לו שם עם נוכחות: "הראשונה לדעת".
  • דיוור אלקטרוני עם ערך מוסף

    ספקו לנמען שלכם ערך מוסף. הנמען שלכם רוצה תמורה עבור הכסף שלו, וללא ספק גם עבור הזמן שלו. התפקיד שלכם כאשר כותבים דיוור אלקטרוני הוא לחשוב מהי התמורה שהוא ישמח לקבל יותר מכל.
  • דיוור אלקטרוני לעסקים. האם זה עסק מסובך?

    דיוור אלקטרוני ליצירת קשר רציף עם הלקוח, להנעה למכירה ולחיזוק הנאמנות למותג. האם ניתן לנהל את העסק הזה מחשבון דוא"ל אישי או שרצוי לעשות זאת דרך מערכת דיוור אלקטרוני?
  • השיווק באינטרנט עובד.

    אנשי שיווק, מנהלי מותגים ובעלי עסקים כאחד כבר יודעים מזמן ששיווק online הוא האפיק האפקטיבי ביותר כיום. זו הסיבה למגמה ההולכת ומתעצמת של ניצול יתרונותיה של מערכת דיוור אלקטרוני.
  • שליחת ברכות באמצעות דיוור אלקטרוני

    אסטרטגיית שיווק חכמה היא כזו ש"מכסה" את כל התרחישים האפשריים, ואילו מערכת דיוור חכמה היא זו שמבצעת בפועל את התהליכים הנדרשים.
 «   ‹   ..  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ..   ›   »